News @ *chronokit* & [QE]!

quarta-feira, setembro 19, 2012

Hiyas!!
How are you today? I'm super tired, hellion hot day in one of the last days of winter, oh heck why I am suprised? I'm in BRAZIL ffs! ~lol
And here I am to show you a quickie LOTD with some amazing news by *chronokit* and one of my new sponsors [QE] another busty-bishes store!
I hope you like my lookas much as I do!
xoxo


Oie!!
Como vocês estão hoje? Eu estou super cansada, dia infernal de quente em um dos ultimos dias de inverno, ah caramba por que eu estou surpresa? Eu tô no BRASIL!!dUh! hahaha
E aqui estou eu para um rápido look do dia com ótimas novidades da *chronokit* e um dos meus novos patriocinadores a  [QE] outra loja para as peitudas!
Espero que goste do meu look tanto quanto eu gostei!
Beijinhos.



 *chronokit*  Military Sarrouel Pants A.Zebra
( You will find it in several colors and patterns, all of them comes in 5 sizes)



- Alice's Body -
  [skin] [PF] Elly <Honey> - Gunmetal/Meow
[lips] [PF] Kumi Cosmetics  <Latte> - Lip Tint
[hair]*booN NYN116 hair red/pink/green
[eyeliner] cStar - Thick Addiction Eyeliner
[eyes] . Insufferable Dastard . .ID. July Gift
[shape] My own - Not for sale!
 
- Alice's Wear -
[top] [QE] Bustalicious Zipped Corset- Snow
[pants] *chronokit*  Military Sarrouel Pants A.Zebra
[belt] *chronokit*  Belt 02 Black
[shoes] N-core EMPORIUM "Pure Black"

- Alice's Acessories - 
[collar] *L.inc* Bound Collar White Zebra
[boobies] Lolas! ::: Push-Up 2.5 :::
[boobies texture] Pink Fuel Honey - *L.Inc*
[earing] bellballs essentials- Hollow Cross Earrings (Black)
[piercings] <-Puncture-> Eyebrow Implants (spike) Basics

Poses by PURPLE POSES

You Might Also Like

0 Comments

Seguidores